Hallo Mates! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Hallo Mates! - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Hallo Mates!

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

02 Juni 2008 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hallo Mates!

Joehooo.. wij zijn vandaag aangekomen in het al weer zevende land van onze wereldreis, Nieuw Zeeland!! Wat ons als eerste is opgevallen vandaag bij aankomst is KOU en regen! Daar zijn we na al deze maandjes toch niet meer echt aan gewend. Maar dit overleven we zeker wel..

Even nog terug naar de laatste dagen Australie, want naast ons spetterende sky-dive-verhaal hebben we nog meer meegemaakt waar we jullie over willen vertellen.

Op een zomers dagje wilden wij graag even ontsnappen aan de stad; Cairns. We zijn daarom op de bus gestapt en hebben genoten van een rustig dagje wandelen in de 'Botanic Gardens'. De natuur opsnuiven doet je dan weer even goed!

Twee dagen na het skydiven hadden we nog een tour geboekt, namelijk duiken in het Great Barrier Reef!!
Gewapend met onze onderwatercamera zijn we in een groepje van vier gediplomeerde duikers (haha, daar horen wij ook bij) het Reef gaan verkennen. Tot nu toe was dit zeker een van onze mooiste duikervaringen! We hebben helaas geen haaien mogen spotten, maar hebben wel heel erg veel andere mooie dingen gezien! Heel erg mooie en kleurrijke koralen, we mochten zelfs tussen een kloof van koralen door zwemmen!
Ook hebben we weer een zeeschildpad mogen spotten en andere mooie kleine en ook grote vissen deze keer. We waren beiden erg enthousiast!
Op de tweede plek waar de boot stopte hebben we alleen gesnorkeld. Dit was ook mooi. Leuk was dat we daarna nog even de tijd en zin hadden om wat te spelen vanaf de boot. Iedereen was zeer serieus bezig met het snorkelen in het Reef, wij waren vooral salto's, koprollen en sprongen aan het maken! Super leuk!

Verder hebben we onze dagen in Cairns vooral gesleten met terrassen, filmpjes pakken en genieten van het zonnetje!

Vanochtend zijn we dan in Nieuw Zeeland aangekomen; Wellington om precies te zijn. Dit is het meest zuidelijke stadje van het Noordereiland. Hier is het weer twee uur later, het tijdsverschil met Nederland is dus 10 uur.
Morgen komen Remco en Bram ons oppikken met de superdeluxe camper!
Ons plan is dan rustig naar het noorden te gaan en alle mooie plekjes mee te pikken. We hebben hier heel erg veel zin in. Hopelijk zit er wel een kacheltje in de camper bedachten we ons net!
Over drie weken zien we Jeroentje dan. We hebben al een deal gesloten dat als hij geen vrij kan krijgen we lekker een dagje mee gaan ploeteren in de modder. Heerlijk!

Nieuw (zee)land, nieuw nummer zoals jullie weten. Alle pennen en papiertjes in de aanslag dus en gezellig smsen of bellen he ?!

tel NR. +64 211718312

Dan willen we jullie nog een prettige dinsdag wensen hihi..
en tot het volgende bericht!!
En we missen jullie toch allemaal wel een beetje. Vandaar dat wij groots welkomsfeest verwachten bij terugkomst!! sow.. maar goed, daar hebben we het nu nog niet over, duurt lang.

toedeloe en een kusje! xxxxxxxxxx

• 02 Juni 2008 - 10:52

Truus:

He meiden,
    Sanne we hebben een deal:
    dat welkomstfeestje gaat er zeker komen! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    liefs en dikke kus, mama Truus xxxxxxxx

• 02 Juni 2008 - 11:23

Neef Jeroen:

haaaj,

we hebben al vele ideen voor ons klein tripje hoor en die speedboot is weer 100% dus opti3s genoeg voor jullie om uit te kiezen. Er is hier in NZ echt veel te doen man nie normaal. Koop bij de AA (lelijk groot geel gebouw) het boekje "101 things to do" staat al het ruige van NZ in. So plenty off fun here.

houd um in de broekie woh !!!

dikke kuss jeroen

• 02 Juni 2008 - 11:48

Anouk Ewals:

Hé Eefje (en Sanne),
    Wow het klinkt echt super allemaal... heb jullie verhalen proberen allemaal een beetje bij te houden maar er gebeurt ook zoveel! Ben echt jaloers.. en het zevende land nu al, gaat echt snel! Mare geniet er nog maar lekker van, want hier is het gewoon same old same old! ;) xxx

• 02 Juni 2008 - 17:10

Anja:

Hej girls,
    Het gaat nu allemaal wel erg snel,zeg.
    Verhaal en fotos zien er weer fantastisch uit!!
    Goeie vlucht gahad??
    Geniet!!!!!!
    Liefs, Anja

• 02 Juni 2008 - 18:38

Papa Wiland:

Het is weer tof allemaal, die wangen bij dat skydiven, mooi gezicht; en toen was het hier warm en bij jullie koud...., verschil moet er wezen, nietwaar, toi toi allebei en groetjes uit Venray

• 02 Juni 2008 - 20:17

Ricky:

Ben benieuwd of jullie mijn broertje gaan zien....hij woont al 24 jaar in N-Z. Echt helemaal te gek wat jullie allemaal meemaken..

• 02 Juni 2008 - 20:38

Fleur:

Echt leuk om te lezen! echt weer iets voor jullie om daar de kiendjes uit te hangen...ik zie t helemaal voor me!! lekker gek doen gaat dus ook in NZ gewoon door!
    Meisjes...dat welkomsfeest gaat er zekers komen!!

Dikke kus

• 03 Juni 2008 - 09:20

Cinderellah:

jahzekers, ik heb al vrijgevraagd!!!!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 03 Juni 2008 - 09:41

Camillia:

Leuk zeg!! Nu weer in een heel ander continent! Ook daar gaan jullie vast weer veel beleven, en zo te zien/lezen gaat dat wel lukken! En dan welkomsfeest gaat goed komen! ik heb vrij :)

Kussiess

• 03 Juni 2008 - 19:37

Leonie:

die meiden
    ja ja ben weer helemaal upe to date (of hoe je dat ook schrijft)het zevende land alweer, en wat hebben jullie al veel gezien en gedaan. Ondanks dat het koud is geniet ervan en maak er vooral nog een te gekke tijd van.

grtz Leonie

• 05 Juni 2008 - 19:17

Marco & Angelique:

Ha Sanne & Eefje,
    Eindelijk zijn we er ook eens achter hoe we jullie foto ruimte konden geven.
    Dit vonden wij wel van belang want als wij allemaal die prachtige actie foto's van jullie zien, willen wij graag op de hoogte blijven van jullie avonturen.
    Hier in Oirlo is alles oke !! Nog heel veel plezier gewenst en tot de volgende keer.
    Dikke kus van Marco & Angelique.