Bezoek!!! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Bezoek!!! - Reisverslag uit Jomtien, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Bezoek!!!

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

18 April 2008 | Thailand, Jomtien

Jeeej wat zijn we blij, er is bezoek!

Speciaal van de andere kant van de wereld voor ons gekomen..
Rare gewaarwording. Eerst 3 maanden wennen om alles met z'n 2tjes te klaren en dan nu toch weer lekker terugvallen in de veiligheid van papsie en mamsie. Van het eerste moment dat we ze zagen was dus ook alles heel normaal. Een vakantie in onze grote vakantie zullen we maar zeggen!

Jomtien.. aardig plaatsje. Iets te veel oude westerse mannetjes en veel te veel kleine taise meiden met te weinig kleding aan de kant van de weg.
Voor ons niet erg omdat we lekker gebruik kunnen maken van het dikke hotel waar de familie in mag slapen. Lees gratis ontbijt-buffel en 3 zwembaden tot onze beschikking! Als dat geen vakantie is..

Toch hebben we ook nog wat ondernomen. Allereerst hebben we de familie laten zien wat een massage inhoudt in Thailand. Helaas durfde niemand de echte Thaise massage aan. (vadaag nog even proberen!) Toch was het een geslaagd avondje, iedereen had lekker genoten.
We zijn op dinsdag wel iets heel bijzonders gaan doen: we hebben gezwommen met dolfijnen!! Super leuk om deze grote mooie dieren van zo dichtbij te zien en aan te raken. Ook was hier een dolfijnenshow die ook nie mis was!
Van onze gids hebben we geleerd hoe je in het boedhisme kan bidden. Door het nieuwjaarsfeest (een soort carnaval van 3 dagen waar niet gedronken wordt, maar met water wordt gegooid!) mochten we boedha een douche geven met water. Een heel ritueel wat ons allen geluk moet brengen..
Daarna hebben we een apentempel bezocht. Veel kleine aapjes die graag wilden smullen van onze pinda's.
Toen zijn we voldaan terug gebracht naar ons hotel om een duik te nemen in het zwembad.

Woensdagavond vonden we dat het girl-time was en zijn we met de meiden op stap geweest in Pataya. Gelukkig daar een Nederlandse kroeg gevonden 'De Pijp' waar een Mai Tai ons erg goed beviel. Helaas was de Tapas waarnaar we opzoek waren ver te vinden dus moesten we maar genoemen nemen met een te grote worst en een livebandje waar we niet echt vrolijk van werden. Een zeer geslaagd avondje!

Bijgekomen van deze avond stappen zijn we gisteren gaan eten in de Pataya Park Tower. Op de 52e verdieping. Vanuit hier zag je een erg mooi uitzicht, vooral ook doordat wij ronddraaiden en zo dus alle moois van Pataya en Jomtien konden bekijken. Daarna nog even geshopt.. (wat we nog iedere dag wel hebben gedaan volgens ons!) En om 11 uur 'savonds Onderweg naar Morgen gekeken. Jaja je gelooft het niet.. we hebben hier een Nederlandse zender op de tv! hier kwamen we achter toen we tijdens het zappen ineens Matthijs van de Wereld Draait Door tegen kwamen!
Zitten we dus aan de andere kant van de wereld.. met DWDD en ONM, friet met frikandellen in het Dubble Duth cafe en de familie van Sanne! Geweldig!

Toch is het over een paar daagjes tijd om ons avondtuur voort te zetten. 23 april vliegen we naar Sydney, Australie. Een beetje spannend vinden we dit wel. Helemaal gewend aan het reizen van Azie wordt het even omschakelen. Tegelijkertijd is dit ook juist weer een uitdaging waar we lekker samen in duiken!

Vanavond gaan we de familie uitzwaaien.. gelukkig zijn ze allemaal super enthousiast ook over de reis die ze hebben gemaakt en over het eerste weekje wildernis! Het was meer dan geweldig om weer dingen van thuis te horen en te kunnen delen. En natuurlijk om even lekker te kunnen knuffelen!

Sorry voor onze luie daagjes.. vanaf nu zullen we weer actief de site bijhouden!
Dus kijk maar vast uit naar de verhalen van Australie... :)

Ook staan er nieuwe foto's bij het vorige bericht nog van Maleisie.

Groetjes voor jullie allemaal, nog steeds zijn we blij verrast door alle lieve berichtjes van iedereen!

Dikke knuffels en 1000 kusjes!
Eefje en Sanne

-----------------------------------------

Lieve familie, heel erg veel sterkte gewenst van mij en Sanne tijdens deze moeilijke periode. Heel fijn dat ik door de brief die ik geschreven heb voor Anny en die voor is gelezen tijdens de avondmis toch nog wat dichter bij jullie heb kunnen zijn. Heel veel liefs, Eefje

• 18 April 2008 - 05:24

Lotte:

Haha, lachen jullie met die foto. En jemig wat zijn jullie bruin. Als ik die foto's zie zou ik willen dat ik ook morgen ofzo op vakantie kon gaan. Nouja het liefst vandaag nog! Ik ben harstikke blij te horen dat jullie hebben genoten van de family en dan inderdaad op naar Australië. Ik hoop dat jullie daar net zo'n mooie tijd zullen hebben als in Azië. Dikke kus voor jullie allebei!

• 18 April 2008 - 05:27

Steffie :

Hej meiden,
    Leuke verhalen en foto's weer zeg! Het was ook erg fijn om jullie vrijdag weer even aan de telefoon te hebben gehad, en erg fijn dat jullie het filmpje mooi vonden! Nog heel veel plezier!
    Groetjes Steffie

• 18 April 2008 - 06:16

Anja:

Hey meiden en familie,
    Het is weer genieten!!
    Wat zijn jullie heerlijk bruin geworden zeg.Geweldig dat jullie met zijn allen zo genoten hebben!Heel veel avontuur gewenst in AUSTRALIE.
    Liefs aan allemaal!!
    kus, Anja

• 18 April 2008 - 08:32

Camillia:

Eej lekkere bruine meiden!!
    Ziet er goed uit zeg :P haha. ERg jaloerse steek als ik kijk naar mijn erg witte lichaam. En nu bijna op naar Australie, daar zal weer een heel nieuw avontuur beginnen. Super!

Kussiess Camillia

• 18 April 2008 - 08:57

Papa Wiland:

Mooie foto's en wat een kleurtje hebben jullie al; heerlijk. En nu op naar Australië. Het ga je goed, en groetjes en kusjes uit Venray.

• 18 April 2008 - 09:39

Stijn:

...ik heb aan je gedacht, Eefje. Het was mooi.

Veel plezier; nog één week en dan Australië!

• 18 April 2008 - 09:51

Stephanie:

hey meiden
    Goh jullie zijn al lekker bruin zeg;)
    weer erg leuke fotos en leuke mooie dingen die jullie gedaan hebben, supper!!
    Vond het echt leuk om jullie zaterdag aan de telefoon gehad te hebben:)

Veel plezier nog

Dikke knuffel X Stephanie

• 18 April 2008 - 10:54

Rita:

jeetje wat zijn jullie bruin; het lukt me nu even niet om de foto's te vergroten. Fijn dat het bezoek zo leuk was. Nu weer samen verder. Even wennen, maar ga er samen weer voor. Jullie hebben nog zo veel moois voor de boeg. xxxxx, mam/Rita

• 18 April 2008 - 11:01

Leonie:

Jullie zien er geweldig uit en al zeker met een bruin kleurtje. Wat een leuke foto's weer maar vooral die met de dolfijnen. Ik zou zeggen ga opnieuw op ontdekking maar dan nu in Australie. Heel veel plezier meiden en geniet ervan.

knuffel van mij

groetjes!

• 18 April 2008 - 17:12

Fleur:

Hey mupkes!!!

Wat zien jullie er góéd uit!!! Genieten!
    T was echt geweldig om jullie aan de telefoon te horen, wat een schatjes zijn jullie toch....ik ben al aan het aftellen..

Nog héél veel plezier,
    Dikke kus Fleur

• 18 April 2008 - 22:08

Marlies :

Haa Sanne en Eefje!!
    Wat hebben jullie mooie foto´s zeg, en wat zijn jullie BRUIN!! WHAAAA ik ben jaloers...hier in Ecuador is het ook mooi weer, ben ook al flink verbrand hier :S. Hopelijk wordt ik ook wat bruiner, maar zo bruin als jullie gaat niet lukken hoor!! Fijn te lezen dat het leuk is geweest met je familie Sanne!! Ze zijn nu weer op de terugweg denk ik he? Nog heeel veel plezier!! En voor genieten geblazen he!
    Kusjes.. Marlies

• 19 April 2008 - 12:58

Maikel & Angelique:

Hoi Sanne en Eefje,

Ik ben nu een op de site aan het kijken met Maikel. Maikel vindt de site erg leuk.(vooral de dolfijnen). Maikel vraagt of nu de rest van de familie weer in Oirlo en Castenray zijn, of jullie ook weer terug zijn. Nee, zeg ik, die hebben nog lekker enkele maandjes voor de boeg.
    De foto's zijn weer geweldig om naar te kijken. indrukwekkend elke keer weer !!
    Geniet er weer van en heel veel groetjes en een dikke kus van Maikel, Marco en Angelique.

• 19 April 2008 - 17:35

Brango:

Girls, I miss you !
    chris !

• 19 April 2008 - 17:44

Danielle:

Eeej meissies!!
    Wat n mooie foto's en verhaal weer!! Fijn om ff bij familie te zijn denk ik..
    Eefje, ik lees t net pas. Heel veel sterkte nog!
    Kus, Danielle

• 20 April 2008 - 06:29

Truus:

he lieve meiden,
    Wil jullie nog ff laten laten weten dat we super hebben genoten van onze Thailand-reis. Onze rondreis Bangkok en jungle rafts op de River Kwai in een woord geweldig om mee te maken!
    En dan natuurlijk het weerzien met jullie
    toen we aankwamen in Jomtien en de meer dan gezellige week die we met jullie hebben gehad. Heerlijk met zijn zevenen EEN grote familie zijn, het was super!!
    En dan komt er toch weer een tijd om afscheid te nemen, ff moeilijk maar jullie redden het daar zeker wel samen.
    Dat hebben we met eigen ogen mogen aanschouwen!
    Lieve Sanne en Eefje geniet nog van jullie avontuur daar, goede reis naar Australie dinsdag/woensdag en we horen weer graag snel iets van jullie,liefs en dikke kus!
    Truus en Theo xxxx

• 20 April 2008 - 17:51

Peter:

Ha lieve Sanne,
    Fijn om jullie te zien en te horen! Bedankt voor de kadootjes! GEWELDIG!! Op naar Australië! Veel geluk en A LOT OF FUN!! Peter

• 20 April 2008 - 18:53

Ankestankewitchinees:

nou meiden, jullie denken toch niet dat ik me met JULLIE DEZE ZOMER GA VERTONEN OP HET GRINDGAT, langs jullie lijk ik wel een spaarlamp, die gaat lekker lang mee :s!!!! niet normaal, sla australie maar over ke?
    hey, super om met dolfijnen te zwemmen, en dat ook nog met bekende mensen om jullie heen heeeeerlijk!
    ik ben heeeeel benieuwd naar jullie verhalen uit australie, lijkt me een geweldig land, en waarschijnlijk ook nog makkelijker om te reizen dan azie, dus het kan alleen maar meevallen (behalve de centjes en het shoppen dan, haha)
    heeeeel veeeeel plezier & take care!
    heel veel liefs xxxxjes anke.

• 21 April 2008 - 14:42

Eef:

He lieve Pleun..

Dat taartje op de foto's was nog voor jou verjaardag bedoeld!!
    Beetje laat op de site verschenen, maar dan heb je wel iets;).

xxxxxxxxxxxx

• 21 April 2008 - 14:42

Eef En San!:

Heel leuk al die reacties weer haha, genieten!