Ik duik.. jij duikt.. wij duiken!!! JOEHOEEE - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Ik duik.. jij duikt.. wij duiken!!! JOEHOEEE - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Ik duik.. jij duikt.. wij duiken!!! JOEHOEEE

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

04 Maart 2008 | Vietnam, Hanoi

Haidihoo,

yeaaaaaah na 4 dagen vreselijke inspanning en slopende duiken hebben we ons brevet dan toch in de pocket.. vanaf vandaag zijn wij echt Open Water Divers!!
18 meter diep mogen we gaan.. pijnlijk voor je oren maar geweldige koralen en kleine tropische visjes en zeedieren. We zijn klaar om in Thailand weer een duik te nemen!!

Jullie snappen dat we nu totaal gebroken zijn.. dus even gaan relaxen achter op de motor van de easy rider. De komende 4 dagen zijn we dus onderweg van hier naar Saigon. Waarschijnlijk dus geen internet of belmogelijkheden.. wel kan er natuurlijk gesmst worden. Voor degene die zich geroepen gaat of nodig heeft: 0614214297 is op dit moment het enige nummer waarop we te bereiken zijn.

We hebben er heel veel zin in.. jammer dat we morgen dan wel weer super vroeg op moeten.. dat is nog eens iets anders dan je dagen van half 12 tot half 2 leven! Gezonde daagjes voor ons dus. Super leuk!

Nu dus lekker vroeg naar bed.. lezen de berichtjes zodra we kunnen en de foto's van het duiken (geen onderwaterfoto's.. maar gewoon eef en san strak in het pak in alle mogelijke posities :)) komen dan ook weer bij het volgende berichtje!!

Teampje.. Wauwie! Geweldig gewoon.. ik zit te glunderen achter de computer hier! 't eerst ook weer genieten gespeeld hoor ik.. super!! Veel plezier vrijdag allemaal.. drink er 1 of 2 of 3 voor mij!!

Pap, mam, Anny en Peter: even ging er iets mis tijdens een gezellig en enthousiast volleybalspelletje.. verloor dat mooie bolletje op mijn ring. Gelukvogel als ik ben .. ben ik een juweliertje tegengekomen met bijna exact hetzelfde bolletje en nog een extra zwart bolletje. Ik heb de ring weer aan mijn vinger zitten dus en ben er echt heel blij mee. Kus voor jullie!

Voor de rest: genieten berichtjes.. ga zo door!!! Tot schrijfs, en veel plezier met alles waar jullie mee bezig zijn!

Kusjes The Open Water Divers van Nha Trang!

  • 04 Maart 2008 - 15:13

    Steffie:

    Heej meiden,

    Echt leuk om weer iets van jullie te horen, afgelopen weekend met Cindy enz gaan karten. Was echt lachen!
    Nog heel veel plezier daar he.

    Groetjes Steffie

  • 04 Maart 2008 - 15:37

    Camillia:

    Geweldig! Lekker actief bezig he meiden! Niet vrekeerd. Geniet nu maar lekker ook even van de rustige dagen... En maak er gebruik van in Thailand van jullie brevet. Super.

    Kus Camillia

  • 04 Maart 2008 - 16:12

    Familie Verlinden:

    heey dames!

    echt tof, het duikbrevet!
    gelukkig dat jullie het daar zo tof hebben en veel plezier op de motor

    veel liefs xx(L)! familie verlinden!

  • 04 Maart 2008 - 16:52

    Lotte:

    Hey lieffies!

    Jullie verhalen zijn keer op keer heel erg leuk om te lezen en ik hou er ook keer op keer hetzelfde gevoel aan over: Ja hoor, STIKJALOERS! Hier gaat alles goed. Druk met studeren en daarnaast is het heerlijk om een beetje te werken in mijn eigen klasje! Heel veel plezier nog en ik hou jullie verhalen in de gaten ;-)

    Liefs Lotte

  • 04 Maart 2008 - 17:13

    Fleur:

    heey meisjes
    Ben heel beieuwd naar die 'strak in t pak' foto's!!!

    Wij hebben t dit weekend rustig.....volgend weekend er weer tegenaan! Kan nu al niet meer wachten tot dat jullie van de partij zijn!!

    Dikke kus

  • 04 Maart 2008 - 20:24

    Truus:

    He lieve meiden,
    Genieten zeg jullie berichtjes.
    Ben heel benieuwd naar de foto's van jullie duikavontuur en zie nu al uit jullie verhalen van de motortocht!
    Have fun! Liefs en dikke kus mam xxxx


  • 04 Maart 2008 - 20:57

    Papa Wiland:

    Zo Eefje en Sanne,alweer een 'diploma' rijker, 18 meter diep is toch geen klein beetje, ik mocht destijds maar een paar meter en kwam al proestend en borrelend boven. Nou, houd de komende dagen die motorrijder maar goed vast en tot gauw. Kus, pap

  • 05 Maart 2008 - 11:33

    Wietske:

    Dag zusje,

    Dat doe je beter dan ik dan dat duiken! hahaha! Ik kon er niets van op Curaçao... ik was juist heel benauwd onder water en kreeg mijn oren niet geklaard e.d. Leek dus nergens op ;-)
    Maar ben trots op jullie!!!
    Succes met de reis naar Saigon en ik ben benieuwd naar jullie foto's strak in pak!

    Btw: ik heb trouwens een 7 voor mijn scriptie gehaald! Was zkr trots want er waren toch ook 5 onvoldoendes in de klas!
    Weet niet of ik dat al verteld had of dat pap en mam dat al verteld hadden... ben nu druk met de rest van het afstuderen.

    Tot mails en een dikke knuffel ook voor Sanne uit Breda!

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Wiets

  • 05 Maart 2008 - 13:35

    Anke:

    Hey meiden,

    18 meter de diepte in, dat is niet niks zeg. Gefeliciteerd met het behalen van het brevet! En nu op naar Saigon.

    Ik vervang me te pletter momenteel. Moet toch maar ns wat daagjes vrij plannen om te solliciteren, anders schiet het natuurlijk ook niet op! Heb nu en volgende week een groep 4, erg leuk!

    Voorzichtig op de motor en tot het nieuwe bericht vanuit Saigon!

    Daaaag avontuurlijke megjes, xx Anke

  • 05 Maart 2008 - 19:45

    Rita:

    jullie hebben het verder geschopt met duiken dan wij jáááren geleden op Rhodos. Later heb ik het op St. Maarten ook maar bij snorkelen gehouden. Ook mooi. Toch lijkt me dat die oorpijn niet té erg mag zijn.Haal deze dagen de motorrijders niet uit de concentratie. We wachten weer op verdere berichten. x voor jullie beiden, mam/rita.

  • 06 Maart 2008 - 20:44

    Leonie Jenneskens:

    heey die snelheidsduivels,
    kei gaaf dat jullie het duikbrevet hebben gehaald. nu van de diepte gaan genieten. ben benieuwd naar de foto's. rust nu maar even lekker uit, en ik zie de foto's hopelijk snel genoeg tegenmoet.

    groetjes leonie

  • 06 Maart 2008 - 21:04

    Willeke:

    Hey wijffies, jullie zijn echt heerlijk bezig daar!! Is weer eens wat anders dan die echte diploma's hier.. dan moet je gaan werken jullie mogen ervan genieten als een vis in het water!!

    Hier is alles toppie, zaterdag met de korfbalmeiden op stap, ik beloof dat we dronken zullen smsen! DEAL?!

    Blijf goed op elkaar passen en blijf genieten!! We keep in touch!!
    Kussie van Willeke

  • 07 Maart 2008 - 05:52

    Eefje En Sanne:

    Schip ahoj!

    Hier zijn we even met een kort berichtje vanaf... geeeeen idee! haha.. :)We zitten op dit moment midden in onze tour met de easy riders, bevalt prima en zien lekker veel van de natuur en cultuur in de binnenlanden. De uitzichten als je op een top van een berg rijdt zijn onbeschrijfelijk!
    Verder nog alles helemaal goed met ons.. morgen tegen de avond komen we aan in Saigon. Daar kijken we stiekem wel een beetje naar uit; na 4 dagen duiken en nu meteen 4 dagen touren zijn we er klaar voor weer met z'n 2tjes in een kamertje te zitten!

    Wiets: super goed! Gefeliciteerd van ons beide.. heel veel succes met het verdere afstuderen. Dat moet zeker ook gaan lukken nu!!! We duimen voor je.
    Flippel: dronken smsjes zijn natuurlijk altijd welkom! Jammer dat wij hier nooit echt dronken zijn maar als het 1x gebeurd ben jij de eerste die het hoort via de sms ok!?
    Lot: genieten je eigen klasje.. bevalt dus allemaal helemaal goed? Wij hebben hier al wat schooltjes gezien en 2 van binnen mogen bekijken. Wat een verschillen!!! Kijken erg uit naar Kiribati!
    Cam: lekker weer een rustig leventje zo te horen.. leuk dat je ons op de hoogte houdt van alles!
    Meiden: we zijn zeeeer benieuwd naar jullie leuke idee van het dagboek! Kom maar op met die verhalen!
    Leonie: leuk dat je onze verhalen op de voet volgt! Hoe is het bij de slager? Wil je iedereen de groetjes van ons doen?? Groetjes ook aan Stan en Vera!
    Papa's, mama's, broertjes en zusjes en verdere fam: we genieten keer op keer weer van jullie berichtjes op de site en via de mail! We love you :)xxxxx

    We gaan zo weer verder touren.. nog een uurtje of 3 achterop de motor, gelukkig met voldoende stops onderweg om onze kont een beetje rust te geven en te genieten van de omgeving.

    Vanuit Saigon weer nieuw bericht en foto's van ons strak in het pak! ;)

    Heeel veel kusjes Eef en San

  • 07 Maart 2008 - 07:36

    Truus:

    He moppie's,
    altijd leuk zo'n berichtje als je het eigenlijk niet verwacht!
    Veel plezier nog met de motormuizen en tot horens met het nieuws vanuit Saigon!
    Heel veel kusjes, Truus xxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eefje en Sanne

Hallo lieve allemaal, wij gaan samen 7 maanden het avontuur tegemoet! Via deze site kun je alle mooie momenten volgen die wij gaan meemaken. Natuurijk mag je ook altijd een berichtje plaatsen zodat we ook alle wilde verhalen van hier nog blijven horen! Veel plezier op de stie en tot eind augustus!! Dikke kus Eefje & Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 59564

Voorgaande reizen:

21 Januari 2008 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: