Surfen en biertjes drinken :) - Reisverslag uit Maleny, Australië van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Surfen en biertjes drinken :) - Reisverslag uit Maleny, Australië van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Surfen en biertjes drinken :)

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

13 Mei 2008 | Australië, Maleny

Dag jullie!

Even een korte update vanaf de andere kant van de wereld!

Byron Bay.. een erg gezellig plaatsje waar we ook erg geluk hadden met de camping die we hadden uitgekozen. Een beetje hippie achtig maar wel een erg gezellige sfeer en alles was daar voor backpackers super goed geregeld.
Onze highlight van deze stop was dat we hier surfles hebben genomen! Dit vonden we beide super om te doen en stiekem zijn we ook best trots op onszelf dat we zo lang op dat bord konden blijven staan. (ok ok, na een paar keer vallen!)
Je kon na afloop een cd met foto's kopen dus geniet maar lekker mee van onze kunstjes! Een aantal foto's komen later nog op de site omdat we de usb met deze foto's nu niet bij de hand hebben.
We hebben hier met Jasper en Jorrit een erg gezellige tijd gehad. Maar er is een tijd van komen en dan weer een tijd van gaan dus:
Gisteren zijn deze wereldreizigers vertrokken richting Maleny! Een plekje dat we nooit hadden uitgekozen om te stoppen.. maaaar een avond voor vertrek vanaf Byron Bay hebben we Sin Claire English (jep dat is echt zijn naam) ontmoet. Hij heeft een busje en wilde ook de dag erna vertrekken richting Fraser Island. We hebben dus besloten met hem mee te rijden. Is veel goedkoper dan de bus en erg relax omdat je dan altijd en overal kan stoppen. (vooral ook met de plas-problemen zeer handig!) Hij wilde onderweg graag zijn oude schoolvriendin opzoeken in Maleny.. een heel erg gezellig en rustig dorpje. Veel mooie landschappen en Rowena (dat oude schoolvriendinnetje) woont in een megahuis midden tussen de kangaroos en koala's en alleen maar natuur! Wij mogen daar nu dus gratis slapen en van alles gebruik maken. Vooral de wasmachine was in trek bij ons! haha.. kunnen weer lekker fris en fruitig verder vanaf hier. Morgen rijden we dan verder naar Fraser Island, wat weer echt een backpackersplaatsje is. We gaan niet met Sin verder reizen.. gewoon alleen voor deze trip is het wel handig. We willen best wel weer graag even met z'n tweetjes zijn en meer doen dan bier drinken en ongezond eten..!
Op 2 juni vliegen we dan verder naar NZ waar we Remco en Bram gaan zien. Ze pikken ons op in Christchurch, dat is het zuider eiland. Remco en Sanne willen daar de bungee-jump doen vanaf de hoogste brug! En dan gaan we met een mega coole camper: zie de link.. http://www.apollocamper.com/campervan-hire-euro-camper.aspx
verder reizen naar het noorder eiland. Waar zij weer iets eerder vertrekken dan wij, maar wij dus even neef Jeroen opzoeken, hij loopt daar nu stage! De vooruitzichten zijn dus echt geweldig.

Dat was het weer voor even. Heel erg bedankt voor de foto-ruimte! We gaan er veel gebruik van maken.. kunnen jullie weer genieten van die schatjes van jullie. :)

Een lieve knuffel van ons

• 13 Mei 2008 - 06:46

Roy:

Haa!!
    Ik zit nu ff op de pc op school!
    En ik dacht ff stiekem kijken:)
    Wat leuk zeg wat jullie daar doen:D

xxkuss Roy(L)

• 13 Mei 2008 - 07:44

Steffie:

Heej meiden,
    Echt genietuh man, misschien ook wel ff lekker om weer met zijn tweetjes te reizen nu weer.
    Genietuh foto's.....jullie maken me toch wel wat mee zeg.
    Nou meiden veel plezier....
    Groetjes Steffie

• 13 Mei 2008 - 09:14

Anja:

Hej surfers,
    Het ziet er allemaal weer toppie uit!
    Alweer strak in het pak!!
    Het is weer fantastisch.
    Have fun.
    Liefs,kus
    Anja

• 13 Mei 2008 - 09:14

Anja:

Hej surfers,
    Het ziet er allemaal weer toppie uit!
    Alweer strak in het pak!!
    Het is weer fantastisch.
    Have fun.
    Liefs,kus
    Anja

• 13 Mei 2008 - 09:17

Wietske:

Dat surfen lijkt mij ook wel iets :-D lekkerrrr.... mooie foto's.
    Veel plezier dames!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 13 Mei 2008 - 09:39

Lotte:

Wow, echt leuk dat surfen. Hier is de vakantie nou definitief voorbij en t mooie weer helaas ook bijna! Op t werk heb ik 2 weken meivakantie gehad en mag dus donderdag en vrijdag weer voor mn klasje staan. Verder harstikke druk op de universiteit met opdrachten en bachelorthesis. Dit gaat gelukkig allemaal heel gesmeerd en dan volgend jaar al verder met mn mn master. Heel veel plezier nog daar!!

xx Lotte

• 13 Mei 2008 - 11:21

Camillia:

Eej stoere meiden! Nou zeg, goed bezig. Ziet er wel stoer uit hoor op zo`n surfplank :)
    Geniet er nog maar lekker van, en dadelijk ook weer lekker met z`n 2tjes.

Dikke kus Camillia

• 13 Mei 2008 - 12:46

Leon,Luuk En Niek:

He Sanne, wat leuk dat jij nu kunt surfen, wij hebben hier kermis gehad en zijn nu na onze meivakantie weer naar school.Heel veel plezier nog en we wachten op jullie verdere berichtjes.

Groetjes Leon,Luuk en Niek
    (en natuurlijk ook van papa en mama)

• 13 Mei 2008 - 14:12

Flippel:

Wat super vet!! Geweldige foto's!!
    oelderse kermis zit erop... check de matjes-site!!

Liefs en een dikke knuffel voor jullie (K)

• 13 Mei 2008 - 14:24

Claire:

Heey surf dudes,

Gaaf man!! Ziet er echt spectaculair uit dat surfen.
    Geniet van de verdere reis door Australie met z'n tweeen, lijkt me ook weer eventjes heerlijk!

XXX Claire

• 13 Mei 2008 - 14:43

Anke W:

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw!
    Echt super vette foto's!
    Bedankt voor je kaartje San :-)!

xxx

• 13 Mei 2008 - 15:54

Cinderellah:

Die foto's zijn echt superrelaxed!!!!! Nie normaal!!!! Ik zou ook wel lekker met jullie mee willen surfen.... ma we vermaken ons hier dan maar gewoon op het liedje surf in USA, en met natuurlijk surfen op jullie site... gheghe!!!!! Komt helemaal goed! Ik vind t wel supergaaf dat jullie mn lieve broertje nog zien.... Hebbe jullie de halve familie gerrets toch alwer gehad woah!!!! 100 %!!! Ej genietze nog lekker daaar! Hier weinig nieuws... geijsterse kermis en oelderse kermis hebbe we weer overleefd.... poehpoeh... komt helemaal goed! Ej tot over een hele tijd.... Genietze nog woah!!!! doeidoeixx

Veel liefs
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Cinderellah

• 13 Mei 2008 - 17:52

Truus:

he lieve meiden!!!!
    Het duurde even voordat er weer een nieuw bericht en foto's op de site stonden maar het was het wachten meer dan waard, geweldig! Veel plezier met de volgende uitdaging en tot horens!
    Liefs en dikke knuffel xxxx Truus xxxx

• 13 Mei 2008 - 18:47

Papa Wiland:

Ja, dat is genieten, op zo"n plank en dan zo'n windje en water in je rug.
    Wat een vakantie dames, om je leven lang van te genieten.

• 14 Mei 2008 - 03:34

Bram:

Doreleijers!

Even een snelle kleine update! Helaas is die link niet meer geldig!(van de Camper) want we kwamen bij het bedrijf aan en ze hadden geen 4 persoons meer! Nu hebben we een 6 PERSOONS!!! haha echt vette shit!!

Doeg schatjes (K)

• 14 Mei 2008 - 08:36

Debbie:

hey surfchicks!
    ziet er echt super vet uit! Ik heb ook wel een gesurfd maar dan in Frankrijk, maar daar heb je niet zo'n hoge golven als bij jullie! Super vet!
    Nou nog veel plezier en nie te veul vrieje woh!
    xx Debbie

• 14 Mei 2008 - 15:12

Tom:

Hej levensgenieters,
    zekers vette foto's, denk dat ik daar ook maar is een keer heen ga. Super!!! Doe maar de groetjes aan Jeroen als jullie hem in NZ zien. Nog veel plezier!!! Xx Tom

• 16 Mei 2008 - 07:56

Neef Jeroen:

haaj schatjes,

jazeker komen jullie langs hier man, ej hier kun je kei vet skydiven zeggen ze het is wel vet duur ma het mooisteb van NZ dus interresse? ik ga zeker en dat bungeejumpen lijkt me ook wel ruig hihi ik hoor het wel of da ruig is ok dan ga ik zeker daarheen na jullie tot snel en surf ze nog

xxxx neef jeroen op stage

• 16 Mei 2008 - 10:56

Leonie:

ha die girls,

wat gaaf zeg dat surfen, lijkt net echt zo op de foto's. Echt kicken of hoe je dat ook schrijft hihi. Een heel ander avontuur dan in Azie, maar niet minder mooi om te zien en te horen. Geniet ervan en tot horens.

liefs leonie

• 16 Mei 2008 - 14:01

Branco :

knuffels !!! ;)

• 12 Juli 2017 - 02:57

Kerrod:

Wir haben eine Firma namens cruisin Wohnmobile www.cruisinmotorhomes.com.au und sie waren fantastisch. Freundlich zu behandeln und waren toll, uns zu helfen, wie es war unser erstes Mal in Australien