olifantje rijden! - Reisverslag uit Pai, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu olifantje rijden! - Reisverslag uit Pai, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

olifantje rijden!

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

31 Januari 2008 | Thailand, Pai

He lieve allemaal,

Hoe is het daar?! Wij hebben weer enkele spannende avonturen meegemaakt ..
die we graaggg met jullie delen!

Door de trekking hebben we een groepje ontmoet waar we nu mee in Pai zijn. We gaan vanavond stappen. Dus we kunnen nu niet uitgebreid schrijven omdat iedereen op ons staat te wachten. Morgenavond proberen we een uitgebreid verslagje te schrijven.

Het gaat nog steeds allemaal goed. De trekking was geweldig, soms geen woorden voor. Olifantje rijden was genieten en het raften ook errug leuk!

Dus we houden jullie in spanning.. tot morgen! Kusjes

• 31 Januari 2008 - 15:16

Pap:

Hey Sanneen Eefje,

Vol verwachting klopt ons hart.
    Leuk om alvast iets te horen.
    Tot morgen dan.

Kus en nie te zat wao!!!!

• 31 Januari 2008 - 15:16

Mandy:

halloa,,
    yesyes goed om weer is wat van jullie te horen :D!!
    oeehhh ik heb zin in morgen want dan weer een berichtje vanuit daar.!
    nou euhh veel plezier en ik lees jullie verhalen nog wel.
    en nog veel plezier hé vanavond.!!
    daaag xx Mandy

• 31 Januari 2008 - 17:25

Anke:

Hey!!!
    Joepie, weer bericht van jullie!!
    Olifantje rijden, klinkt goed!
    Kom maar op met die verdere verhalen!
    Heel veel plzier nog!
    San: mis je wel hoor!
    Dikke kus!

• 31 Januari 2008 - 17:53

Cinderellah:

dag schatjes,
    alles kids daar ook zo te horen! Ben benieuwd wat er morgen zal komen!!!
    Onderhand voor aan het bereiden op de zoepkoel, jaja zaterdag is t weer zover!!! Het gaat sneeuwen, hagelen, regenen en wordt ong. 3 graden, dus zal vastwel n succes worre!!! ik zou wel n zoepkoel willen met supermooi weer dat jullie wel hebben! blehhhhhhhh....
    Fint jullie nogsteeds heel lief hoor, en tot dan, zuipze nog...

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx veel liefs cinderellah

• 31 Januari 2008 - 18:05

Leonie Jenneskens:

heey die meiden,
    zo te horen hebben jullie genoten,
    dat is geweldig toch, en nu genieten van het stappen.
    Ben benieuwd wat we morgen krijgen te horen, nou dames veel plezier en tot horens.

Groetjes Leonie

• 31 Januari 2008 - 19:00

Tante José:

Hoi meiden, zo te lezen is alles goed. Breng een oliefantje mee dan kan ik er ook op rijden, ha, ha. Geniet ervan. XXX

• 31 Januari 2008 - 21:16

Mama Truus:

He sanne en Eefje,
    Wat leuk dat je even belde Sanne.
    Je klonk erg vrolijk, ben benieuwd naar je foto's en belevenissen morgen.
    Liefs, XXXXXXXXXXXXXXXX mama

• 31 Januari 2008 - 21:38

Rita:

Fijn om positieve geluiden van jullie te horen. Ben benieuwd naar een uitgebreider verslag. Jullie hebben al heel wat kilometers afgelegd, zie ik. Heb gisteren Truus nog even gesproken; zag ze toevallig in Oirlo. Groetjes, xxx mam

• 31 Januari 2008 - 22:12

Anja En Peter:

Alaaf Thailand,
    Wat weer supergaaf zijn jullie verhalen.
    Ik vond het heel leuk dat ik je net even heb gehoord aan de telefoon Sanne.
    Ben erg benieuwd naar de verhalen van morgen!!! kus,kus voor jullie stoere meiden!!
    Anja en Peter

• 31 Januari 2008 - 22:35

Tante Jo:

Ik geniet van de leuke berichtjes van jullie
    Hopelijk volgen er nog meer
    groetjes en kus

• 31 Januari 2008 - 22:49

Willeke:

Hey wijffies, Leuk leuk leuk met andere mensen op stap!!
    Wij hebben ook onze vakanties geboekt trouwens, 12 juli naar Kreta voor 12 dagen HEERLIJK! Helaas kan Steffie toch niet mee en gaan we met z'n drietjes!
    Maar nu eerst aftellen naar de carnaval morgen nog even werken en zaterdag parade!

Morgen ga ik jullie verhalen lezen, veel plezier vanavond! Zoep dur mar flink op los!

(K) Flipke

• 01 Februari 2008 - 14:41

Steffie :

Hey meiskes,
    Leuk om weer iets van jullie te horen, ben erg benieuwd naar jullie uitgebreidde verhaal.
    Nou meiskes, vol verwachting klopt ons hart! hahaha!
    Groetjes Steffie

• 01 Februari 2008 - 19:36

Mama Truus:

Voor de nieuwsgierigen onder ons!
    Had net een sms gehad van Sanne, ze hadden een leuk maar druk dagje gehad.
    Morgen willen ze al het nieuws op de site zetten. dus nog ff geduld allemaal!
    Ik ben benieuwd meiden.....
    Liefs mam

• 01 Februari 2008 - 22:54

Snelle Henk Câsele:

Hoi meiden,
    Fijn um te laeze dat gillie ut zó nor de zin het. Olifant reje is natuurlk ok wel wat anders as karre op enne oerdegelike Hollandse omafiets. Wej plare de kommende daag wel wat án ien de polonaise.
    Nog veul plezier!