Terug in Stangkok Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Terug in Stangkok Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Terug in Stangkok Bangkok

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

21 April 2008 | Thailand, Bangkok

Heeejj lieve allemaal!

Bedankt voor de leuke berichtjes weer op de site, wij zijn weer in onze nopjes!
Hier gaat alles helemaal goed. We zijn 19 april weer in Stangkok Bangkok aangekomen en we hebben het hier best wel gezien eigenlijk haha! Lees: ssaaaiii!

Nee, we zijn weer naar ons oude vertrouwde plekje gegaan hier, Soi Rambuttri, en na een nacht in een kamertje dat ons toch te erg stonk zijn we naar het meest luxe ogende guesthouse vertrokken in deze straat: Mango Lagoon House. Dit bevalt ons prrima. Vooral ook door de kabeltv die onze kamer vult. Waarschijnlijk kunnen we een tv op de kamer in Australie best wel vergeten dus genieten we hier nu dus nog even flink van de films.
Gisteravond zijn we ook teruggegaan naar Gazebo, een uitgaansgelegenheid die we iedereen aan kunnen raden. Hier zijn we 3 maanden terug ook al een keer geweest. Dit is ons toen zo goed bevallen dat we dit nog wel een keer over wilde doen. We hebben gisteren zitten genieten van livemuziek die wat leek op de muziek op zomaarpop. (jammer dat we Krezip niet meemaken dit jaar!) Ook hebben we een potje gepoold weer (deze skills moeten we natuurlijk ook goed bijhouden om jullie straks ons kunstje te kunnen laten zien;)) en een MAI-TAItje gedronken!
Ook vanavond wacht ons een drankje want.. tadadadadaaaaa, we hebben er vandaag precies DRIE MAANDEN reizen op zitten. Wij vinden dit vooral zelf ook erg knap, dus gaan we dit dadelijk vieren met een heerlijk ijskoud heineken biertje!
Morgen hebben we ook nog een uitstapje gepland naarr.. Kanchanaburi (river kwai), floating market en de tigertemple.
We wilden toch nog even zien wat onze Wennekers-reizigers ook hebben mee gemaakt, river kwai lijkt ons erg mooi ook! De drijvende markt lijkt ons ook heel leuk. Je moet je voorstellen dat er allemaal bootjes boordevol met fruit over het water drijven. We gaan hier dan ook niet heen om fruit daadwerkelijk te kopen of te proeven, maar vooral voor het proeven van de sfeer! De tijgertempel lijkt ons een aparte maar ook erg gave ervaring. Hier kun je rondlopen tussen tijgers. De tijgers liggen hier los en je kunt hiermee op de foto, ze aanraken en knuffelen:D! We laten jullie nog wel weten of dat knuffelen en/of aanraken ook echt is gelukt!!
Oww.. we hebben vanavond trouwens maar eens een keer India's gegeten omdat we al dat eten hier toch aardig zat aan het worden zijn. En wonder boven wonder, we waren blij verrast met een bordje heerlijk eten!!
Misschien gaan we morgenavond nog een keer naar de Thaise massage en dan is onze Azie rondreis toch echt afgelopen!
Op naar een nieuw avontuur, naar een nieuw deel van onze reis, een nieuwe uitdaging. We hebben er beiden super veel zin in. Australie..
HERE WE COME!

• 21 April 2008 - 15:55

Eefje En Sanne:

Heeey Germany!

We are so happy with all your sweet messages... we miss you toooo!!! Damn what is Koa San Road boring without you guys. And it was so bad we couldn't celebrate the songkran-festival with you. A waterfight on the middle of the street could be lots of fun! At least we have bunny the lifeguard still.. he is doing well and takes good care of us in dangerous situations!
    So the hair is not a problem anymore? Chris does you hair still looks nice from behind? And Martin still boll and beautiful? And you Markus.. your hair is always nice!! ;) We've been to the barber here.. stupid haircut! Ugly! :(
    In two days we go further to Australia.. kind of exciting! We have to look for new guy-guides.. but really no-one can do a better job than you did!! So.. phantasialand it is! Maybe you can arrange a nice weekend.. good luck with that.. we will hear about the plans!
    Take care.. good luck with everything. Talk to ya soon!

xxxx Eefje & Sanne

• 21 April 2008 - 15:56

Roy & Mandy:

Ha schatjes!

nicenice.
    we zijn jaloers:p
    we hopen dat jullie 't in Australie goed naar jullie zin hebben!

Liefs xx roy & mandy:D

• 21 April 2008 - 16:04

Truus:

He lieverds,
    Veel plezier morgen met je uitstapje naar River Kwai, kijken wat jullie er van vinden.
    Wij vonden het in ieder geval super!
    Goede reis gewenst voor woensdag en horen graag snel weer iets van jullie.
    Dikke kus en knuffel, Truus xxxxxxxx

• 21 April 2008 - 16:55

Chantal:

Ha meiden!
    ben echt helemaal weer op de hoogte! Heb vanmiddag een bakkie gedaan op haalakker 39a! mooie foto's en filmpjes gezien:) en inderdaad de River Kwai lijkt me zeker de moeite waard om een bezoekje aan te brengen! Gefeliciteerd met jullie jubileum van al 3 maanden een reizend stel te zijn!Dat moet zeker gevierd worden!!
    Geniet van jullie laatste dagen Azie en daarna op naar de Aboriginals...! Wat een avonturen! Knap hoor meiden!
    x Chantal

• 21 April 2008 - 18:34

Steffie:

Heej meiden,
    Pff al 3 maanden, gaat toch wel snel hoor! Hopen dat die laatste maandjes ook zo snel gaan, hihi! Weer leuke dingetjes voor de boeg, ben erg benieuwd naar jullie nieuwe verhalen/foto's.
    Fijne reis en nog heel veel plezier he meiskes.
    Groetjes Steffie

• 21 April 2008 - 19:47

Anja En Petet:

He dolfijne meiden,
    Proficiat!! Al 3 maanden op reis!
    Genieten...ook van alle leuke fotos en verhalen. Maar vooral van het te gekke filmpje..en dat in drie pogingen(hihi).
    Heel veel plezier in Australie.
    Knuffel en kusjes,
    Peter en Anja

• 21 April 2008 - 21:04

Fleur:

Hey mupkes...
    3 maanden...poef..echt knap! Leuk dat jullie nu weer aan een nieuw avontuur (binnen jullie avondtuur) beginnen. Zien wij hier door de foto's ook weer meer van de wereld..hahah!
    Ik wens jullie nog heeeeel veel plezier..dikke kus Fleur

ps. sanne, ik zag je mama net nog door oeldere fietsen...maar t drong niet meteen tot me door dat ze weer terug was...!! zal wel weer even wennen zijn he....och over een paar maandjes zijn jullie weer terug en dan gaan we alle schaj inhalen!!

• 21 April 2008 - 21:20

Rita:

goede reis en volop avon tuur in Australië, xxx, mam/Rita

• 22 April 2008 - 14:49

Cinderellah:

T was zoooo geniete he meiden!!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!
    Nog een supergoeie reis gewenst, en gefeliciteerd met jullie jubileum!
    Jullie zijn heel lief!

xxxxxx cinderellah

• 22 April 2008 - 16:21

Anke:

Nou Cinderellah daar kan ik volledig mee instemmen :-)!
    T was helemaal super en Sanne en Eefje zijn toppertjes! Het was gewoonweg heerlijk!
    Dankjewel meiden, zonder jullie wereldreis-idee waren wij nooit op deze mooie plekjes beland!

Een hele goede reis morgen, hopelijk verloopt alles spoedig daar!
    We horen snel meer!

Liefs Anke

• 22 April 2008 - 18:41

Chanellie:

Hoi Eef en Sanne,

Een nieuwe stap.
    Australie,het zal even wennen zijn na Azië.Wij denken dat het zeer zeker de moeite waard is wat jullie daar gaan zien maar wel anders.
    Geniet ervan en tot hoors!!!
    Denk even aan de bescherming voor de zon
    (Factor 30)
    Liefs,Chanellie

• 24 April 2008 - 01:55

Maria Futerfas:

Ik snap heel best dat jullie heel veel zin hebben in Australie. Zou ik ook hebben! Heel veel plezier!
    Eefje de mail die jij had geschreven voor tante Anny heeft mama voorgelezen in de uitvaartdienst. Was heel mooi. De uitvaartdienst was heel indrukwekkend met veel persoonlijke dingen. Ik neem aan dat je dat al gehoord hebt.

Liefs

Tante Maria

• 24 April 2008 - 05:53

Truus:

He lieve Sanne en Eefje,
    Alles goed daar in Australie? Sanne fijn dat je vannacht een smsje stuurde dat jullie veilig waren geland in Sydney.
    Nog even wennen daar en kijken hoe het daar allemaal in zijn werk gaat, maar dat zal jullie vast wel gaan lukken!
    Heel veel plezier, kus mam xxxx

• 24 April 2008 - 09:25

Tante Jo En Ome Thei:

Sanne en Eefje
    wij hopen dat jullie in australie nog
    net zoveel kunnen genieten als je tot nu
    toe hebt gedaan
    Veel liefs en kusjes van ons

• 24 April 2008 - 09:48

Sanne:

Lieverds! Even een kort berichtje.. wij zijn goed aangekomen in Sydney! Ons volgend avontuur kan gaan beginnen.. Eefje is even aan het rusten. We proberen vanavond nog even een berichtje op de site te zetten met wat nieuwe foto's! Tot vanavond.. xxx Sanne

• 15 Mei 2008 - 19:04

Leonie:

hey die meiden,

ja sorry hoor dat je nu pas reactie krijgt maar mijn pc had het begeven.
    hoop dat jullie de reis in azie goed hebben afgesloten en dan nu op naar australie.

liefs leonie