Wie de billetjes verbrand... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu Wie de billetjes verbrand... - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Eefje en Sanne - WaarBenJij.nu

Wie de billetjes verbrand...

Door: Eefje & Sanne

Blijf op de hoogte en volg Eefje en Sanne

09 April 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Aiaaaiaaaaai.. moet op de blaren zitten! Tijdens ons snorkeltripje hebben we iets te veel met onze billetjes lopen showen, dus zijn ze flink rood nu! Maar, alles wat rood is wordt uiteindelijk bruin denken wij maar :) dat kunnen we dadelijk mooi aan de familie laten zien!

Na wat heerlijke dagen in Koh Pangang zijn we doorgegaan naar Maleisie samen met onze Duitse vrienden, The Perhintian Islands. Het is wel vergelijkbaar, het strand is iets drukken maar nog steeds is er zeer weinig te doen qua feestjes of activiteiten overdag. (snorkelen en duiken) Je moet je zelf dus vermaken hier.. vandaar dat we HENKIE-TIME hebben ingebracht. Een leuk kaarspelletje uit Israel dat we hebben geleerd.
Verder is het strand net zo wit en het water zelfs nog helderder blauw.. geweldig mooi.
Bij aankomst hebben we met z'n 5en een grote bungalow gedeeld, wat erg gezellig was. En we hadden weer airco!! Beetje huiselijk idee.

De tweede dag van onze tijd hier zijn we voor een snorkeltrip de oceaan op gegaan. We hebben 6 verschillende plaatsen gezien waaronder turtlebeach, turtleisland, sharkbay, blue lagoon en nog anderen.. dit was zeker de moeite waard. Zie je ons al in helder blauw water loeren naar haaien en zeeschildpadden?! Super!

De derde dag hebben we onze 5e duik gemaakt. Dit was bij 'de tempel van de zee'. Een rots onder water die op een 'tempel' leek. Een wat langzame duik vonden wij, maar toch veel mooie dingen gezien weer.
Gisteren hebben we een nachtduik gedaan. Dat is een hele ervaring, en vonden we toch wel een beetje spannend. Maar we worden nu officieel adventure divers genoemd! Yeah, weer een titel behaald!

Verder swillen we nog heel wat af en wordt er veel gerelaxed. In de natuur hier in het binnenland van de eilandjes zie soms aapjes, zeer grote hagedissen, zelfs eekhoorns zijn hier ook te vinden.

Het is hier constant rond de 33 graden celcius. De zweetsnorretjes zijn volop aanwezig en de after-sun vliegt met bakken de deur uit!

Vandaag vertrekken we naar Kuala Lumpur. (klinkt dat niet geweldig!) Hier blijven een nachtje slapen, dan vliegen we door naar Bangkok. Hier komen we morgen aan. Dan wordt er ook afscheid genomen van Chris, Markus en Martin. We hebben een date in Phantasialand als we terug zijn!! Leuk park! Misschien dat we in Bangkok nog een nachtje blijven en dan snel met de bus naar Jomtien Beach!!! Waar we lekker even gaan niksen (alweer ja!) en gaan genieten van het gezelschap uit Oirlo en Casele.

We hebben weer veel enorm leuke foto's.. heleaas nu even geen tijd om ze te uploaden. Maar dat komt nog!

Bedankt weer voor al jullie leuke berichtjes.. we sturen een zonnestraaltje naar jullie!

Auf Wiedersehen!

  • 09 April 2008 - 07:50

    Fleur:

    Lieve humpkes!!!
    Juujj..weer een berichtje leuk leuk leuk! Zo te horen gaat nog alles genieten en zien jullie steeds weer nieuwe en mooie dingen. Ik vind het zo jammer dat juliie er niet zijn zaterdag op m'n feestje..haha maar we zullen zeker aan jullie denken en een fles op jullie drinken!
    ps We proberen het dagboek weer een beetje bij te werken en dan sturen we t op.
    Dikke kus Fleur

  • 09 April 2008 - 08:42

    An Van De Pasch:

    he dames stuur maar wat warmte hier heen .en zijn pap en mam goed aan gekomen? veel groeten uit oirlo doei.

  • 09 April 2008 - 10:11

    Steffie:

    Heej meiskes,
    Jaja ik zat al met smart te wachten op jullie nieuwe verhalen! Jullie maken echt superleuke dingen mee,heel veel plezier vrijdag he met de family!
    Ik heb truus vrijdag nog gesproken en ze kon niet wachten, haha!
    Ik hoop snel de foto's te bezichtigen
    Groetjes Steffie

  • 09 April 2008 - 10:27

    Wietske:

    Dag lieve schatjes!
    Heerlijk om die verhaaltjes te lezen, ik kijk bijna elke dag of er alweer nieuwe foto's en verhalen te vinden zijn...
    Eef, ik ben inmiddels gesetteld op mijn nieuwe kamertje. Het was weer heel wat dat verhuizen, maar helemaal gelukt :-)
    Ik ben gister samen met Geertje en mijn nieuwe huisgenootjes even de stad ingeweest. Meisjes even leren kennen natuurlijk.
    Verder moet ik nog heeeeeeel veel doen voor mijn afstuderen, heb het gevoel dat ik wel achterlig op de rest :-S mja... gaan ons best doen!
    Heel veel plezier daar! Fijn dat er bekenden langskomen.
    Ik wacht op de foto's! ;-)
    Kusssssssss

  • 09 April 2008 - 15:02

    Camillia:

    Eej meiden!!
    Leuk leuk, beetje duiken, beetje niksen, Gewoon weg beetje Swillen. Ondertussen is de familie er! Dan zou wel genieten zijn!!
    Ben benieuwd naar de foto`s. En geniet lekker van elkaars gezelschap, ik drink zaterdag lekker een drankje op jullie, haha.

    Kussiess

  • 09 April 2008 - 16:02

    Leonie:

    he he eindelijk weer n berichie. Ik dacht die zijn ons vergeten. Ik hoop dat jullie ondertussen de mensen uit Oilo en Cassele hebben mogen omhelzen. Spannend allemaal wat jullie te vertellen hebben maar ik vind wel dat jullie erg lui zijn geworden hihihi. Enne ja stuur ff wat zon hier heen, kunnen wij wel gebruiken. Maar uh geniet met z'n allen want voordat je het weet is de tijd met iedereen weer voorbij.

    Liefs en knuffel van Leonie

  • 09 April 2008 - 20:32

    Henk:

    Hey meiden,
    Even kreeg ik het gevoel dat jullie aan het conditietrainen waren geslagen, maar nu blijkt dat die rare Israëlieten iets heel anders verstaan onder Henkie-Time. Geniet van het weerzien van jullie familie.
    Groetjes uut Casele en schrijf vooral verder.

  • 10 April 2008 - 02:00

    Sanne:

    :):):)

  • 10 April 2008 - 08:36

    Karlien:

    Ha megjes,
    leuk leuk allemaal die verhalen! Jullie lijken nu dus een beetje op de aapjes met die rode kont, hihi! maar rood wordt idd weer bruin dus dat komt wel goed! morgen zie je dan je family weer, heerlijk toch!? nog heel veel plezier en hopelijk schrijven jullie weer snel een verhaaltje!
    dikke knuffel karlien

  • 10 April 2008 - 19:23

    Tante José:

    Hoi meiden,
    Sorrie,3x sorrie dat ik niks van me laat horen,maar nu dus wel.Volgens mij gaat het geweldig met jullie of niet?
    Ga lekker zo door en doe de familie de groetjes van mij hè?
    Heel veel plezier nog , dikke kus voor allebei,Tante José. x x x

  • 10 April 2008 - 20:17

    Anja:

    Hey swilling girls,
    Morgen is het dan zover,krijgen jullie eindelijk bezoek.....leuk he!!!!
    geniet vooral verder..dan genieten wij van jullie berichtjes.
    kus,kus
    Anja

  • 11 April 2008 - 11:48

    Eef:

    leuk al die berichtjes weer. De foto's komen er ook weer echt snel aan hoor.
    xx

  • 11 April 2008 - 12:36

    Stephanie:

    hey schatjes

    Fijn dat jullie zo genieten daar, klinkt ook echt geweldig:)
    Mis jullie wel echt hoor....
    Hier begint het ook wat beter weer te worden, eindelijk!

    Knuffel kus stephanie

  • 11 April 2008 - 15:45

    Kim:

    Heey meiden,
    Wat een avonturen weer zeg! Zo te lezen nog altijd genieten van de dingen om jullie heen! hahha suc6 mit jullie verbrande billetjes!!
    Nou geniet van jullie bezoek in Thailand uut casele en oirlo... ik volg jullie!!

    Groetjes kusjes Kim

  • 12 April 2008 - 15:30

    Truus En Theo:

    Voor alle thuisblijvers:
    Nu we hier bij Sanne en Eefje zijn en de Thaise sfeer proeven, kunnen we heel goed begrijpen waarom zij zo van deze reis genieten.
    Het is hier fantastisch!!
    Het weerzien was geweldig en we genieten hier nog een weekje met zijn allen.
    Groetjes voor iedereen,
    Truus,Theo,Anke,Thea,Cindy.

  • 12 April 2008 - 19:22

    BRANCO:

    Hey girls,

    I hope you already miss the nicest guys from Germany.

    Martin and me are at the moment in Bahrain and wating another six hours for our flight back to Frankfurt. We are drinking some beer (you probably know Amstel) in the First-Class-Lounge. Pedicure-Chris is joining us one day later in Germany.

    Keep care & have fun.

    See you in Phantasialand.

    Markus & Martin

  • 13 April 2008 - 14:36

    Danielle:

    Heeeej Eef!! Ik heb je kaartje gekregen hoor!! Superlief!! Dankjewel!!
    Dikke Kus, Danielle

  • 13 April 2008 - 18:09

    Loes Hellegers:

    Ha Sanne en Eefje!
    Ik heb jullie verhalen gevolgd, echt supergaaf zeg!
    Anke, misschien heb je t al gehoord, we hebben vandaag inderdaad 2 puntjes gepakt, 13-6 gewonnen. Oranje-Wit heeft gewonnen van VVO, en de Merels hebben vandaag verloren. Wordt nog allemaal spannend dus!
    Geniet van deze week samen!
    xx Loes

  • 13 April 2008 - 21:10

    Els:

    Ha vakantiegangers!!!
    Wat leuk zo met z'n allen vakantie vieren. Was het weerzien erg spannend? Kan me er echt wel iets bij voorstellen!
    Geniet ze nog met z'n allen en Anke tot komend weekend hoor!!

    Groetjes uit Ysselsteyn

  • 14 April 2008 - 10:30

    Margot:

    Hey Eef!

    Ontzettend leuk om je dagboek te lezen! leuk geschreven ook! Zo te lezen heb je het enorm naar je zin! Veel plezier nog!

    Liefs Margot

  • 15 April 2008 - 16:22

    Iedereen Uit Jomtien:

    Hallo lieve allemaal,
    Het is hier zo genieten met zijn allen!
    Morgen gaan we met de dolfijnen zwemmen,
    lijkt ons helemaal te gek!
    Misschien heb je er nu spijt van Marco dat je er niet bij bent?!?
    We vertrekken om half 7 morgenvroeg dus gaan nu snel naar onze heerlijke bedjes.
    We proberen morgenavond een nieuw berichtje en foto's te plaatsen!
    liefs van ons allemaal!

  • 15 April 2008 - 22:03

    Els:

    Ja, geniet ze hoor!! Maar wel voorzichtig doen met die grote beesten!
    Volgende keer ga ik toch echt ook mee!!

    Groetjes Els

  • 17 April 2008 - 07:23

    Anke Cq Hansje:

    hey lieve meiden!
    oeehhh, adventure divers! super!! en hebben jullie ook schildpadden en haaien gezien of nie....?
    heerlijk om jullie verhalen en foto's te lezen, krijg ik toch een beetje vakantiegevoel, haha!
    hey meiden, veel plezier! vant weekend word het hier ook lekker weer (volgens de voorspellingen) en onze tuin is deze week aangeplant dus ik benieuwd, als jullie terug zijn iig weer een lekkere bbq-plek erbij!! ik zal dr eentje op jullie drinken!
    doei doeixxxjes
    anke.

  • 17 April 2008 - 20:25

    Jesse:

    Hey Eef,
    Ik heb eindelijk je site eens bekeken. Sorry, ik ben er niet zo goed in om dat van iedereen bij te houden. Ziet er leuk uit! En wie zijn al die leuke jongens op de foto's??
    Ik wou nog ff zeggen dat je een mooie brief hebt geschreven. En je moeder heeft 'm goed voorgelezen. Ik weet niet of het zo bedoeld was, maar je hebt namens alle neefjes en nichtjes wel alles gezegd denk ik.
    Het was een mooie dag met veel huilen, maar ook veel lachen. Ik ben er doodmoe van, dus ga nu lekker slapen.
    Geniet nog verder van je fantastische reis!
    x Jesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eefje en Sanne

Hallo lieve allemaal, wij gaan samen 7 maanden het avontuur tegemoet! Via deze site kun je alle mooie momenten volgen die wij gaan meemaken. Natuurijk mag je ook altijd een berichtje plaatsen zodat we ook alle wilde verhalen van hier nog blijven horen! Veel plezier op de stie en tot eind augustus!! Dikke kus Eefje & Sanne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 59442

Voorgaande reizen:

21 Januari 2008 - 15 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: